Lokalna Grupa Działania „Chata Kociewia” zaprasza do udziału w cyklu szkoleniowym Akademii Zarządzania Finansami z zakresu zarządzania finansami w organizacjach pozarządowych i podmiotach ekonomii społecznej

Czym jest- Akademia Zarządzania Finansami?

Akademia Zarządzania Finansami to cykl szkoleniowy składający się 3 sesji warsztatowych.
Akademia Zarządzania Finansami jest formą aktywnego i kompleksowego procesu uczenia się poprzez doświadczenie, opartego na wiedzy, połączone z ćwiczeniem umiejętności i zmianie postaw wobec kwestii finansowych w organizacji.

Dlaczego warto skorzystać?

W ramach Akademii Zarządzania Finansami oferujemy wsparcie tym organizacjom i podmiotom ekonomii społecznej, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze zarządzania finansami oraz przygotowanie uczestników szkolenia do podejmowania świadomych decyzji zarządczych dotyczących działalności w organizacji w oparciu o umiejętności analizy finansowej. Wszystko oparte na praktycznej wiedzy i użytecznych narzędziach do planowania, monitorowania oraz sprawozdawania finansowego.

Korzyści dla Ciebie i Twojej organizacji z udziału AZF

Dzięki udziałowi w Akademii Zarządzania Finansami:

  • Wybierzesz strategię finansowania w oparciu o różnorodne formy prowadzenia działalności organizacji pozarządowej.
  • Staniesz się świadomym partnerem dla samorządu terytorialnego i poznasz sferę usług społecznych, które możesz dla niego świadczyć
  • Zdefiniujesz obszar kompetencji i wiedzy finansowej potrzebnej do uruchomienia i prowadzenia działalności ekonomicznej.
  • Nabędziesz podstawowy zakres umiejętności finansowych ze szczególnym uwzględnieniem 4 funkcji zarządzania: planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrolowanie potrzebnych do profesjonalnego prowadzenia działalności w zakresie pożytku publicznego, w tym działalności odpłatnej.
  • Rozwiniesz umiejętności planowania przedsięwzięć społecznych pod względem finansowym.
  • Poznasz podstawowe narzędzia planistyczne: Planer oraz Prove it PL!, które ułatwią pracę Twojej organizacji.
  • Poznasz narzędzia do monitorowania sprzedaży oraz podstawowe wskaźniki ekonomiczne
Prowadząca:

Zajęcia prowadzone będą aktywnymi metodami przez Karolinę Cyran Juraszek – związana z sektorem organizacji pozarządowych ponad 27 lat. Kompleksowo wspiera organizacje pozarządowe, podmioty ekonomii społecznej i przedsiębiorstwa społeczne, planuje ich rozwój – szczególnie w zakresie strategicznym i finansowym, wzmacnia instytucjonalnie oraz formalno-prawnie.

Dostępność i miejsce prowadzenia sesji szkoleniowych

Akademia Zarządzania Finansami jest dostępna dla wszystkich chętnych przedstawicielek/przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów ekonomii społecznej działających na terenie subregionu nadwiślańskiego (powiat starogardzki, tczewski, malborski, sztumski, kwidzyński)

Miejscem szkolenia jest:

Centrum Organizacji Pozarządowych w Starogardzie Gdańskim,
ul. Mickiewicza 1

Terminy
Sesje warsztatowe obejmują dwa dni szkoleniowe – Uwaga . Zajęcia odbywać się będą w następujących terminach:
• I Sesja: 25-16 października 2024
• II Sesja: 16-17 listopada 2024
• IV Sesja: 13-14 grudnia 2024

Daty już są znane – SPRAWDŹ JE W SZCZEGÓŁOWYM PROGRAMIE ZAJĘĆ I W SWOIM KALENDARZU. Szczegółowy program poszczególnych sesji zostanie przekazany uczestnikom zajęć po zamknięciu rekrutacji.

Kto może wziąć udział w Akademii Zarządzania Finansami?

Ze wsparcia Akademii Zarządzania Finansami w 2024 roku może skorzystać około 8-10 organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej działających ponad rok.

Grupa szkoleniowa może liczyć 20 osób. Z każdej organizacji zapraszamy 2 osoby.

Warunkiem udziału w AZF jest zgłoszenie się osób zajmujących się finansami w organizacji.

Warunki ukończenia Akademii Zarządzania Finansami

Warunkiem ukończenia AZF oraz otrzymania certyfikatu poświadczającego nabycie wiedzy i umiejętności jest czynne uczestnictwo w zajęciach (dopuszczalna nieobecność to jedna sesja warsztatowa),

Jak wziąć udział w Akademii Zarządzania Finansami?

Aby wziąć udział w Akademii Zarządzania Finansami, należy zgłosić się poprzez formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/BFvnCdNgXsCNBz6N8, a przede wszystkim – być zmotywowanym do systemowej pracy nad rozwojem finansowym swojej organizacji.

Kontakt

Na pytania dotyczące rekrutacji odpowiada:
Joanna Aszyk
514 503 292

Skip to content